donderdag 7 januari 2016

Blijven Bloggen...

Voordat ik ziek werd had ik grootse plannen met dit blog.
Politieke besluitvorming onderbouwen of verdedigen. Zichtbaar en bereikbaar zijn, of voor het geval dat iemand de stukken of de bonnetjes niet meer kan vinden. 
Uiteraard alles met controle over de zaken die ik wel of niet in een volle kroeg of trein zou roepen.

Hoewel het al maanden erg stil is op deze pagina kan ik me er niet toe zetten mijn Blogger-account op te doeken. Het zelfde geldt voor mijn Twitter, Linkedin, Instagram, Flickr, Pinterest , Tumblr en zelfs Facebook-account.
Aangemaakt in de tijd dat je soms moest verdedigen voor zoveel exhibitionisme.
Maar ook de tijd dat bijvoorbeeld Linkedin-members vooral slimme netwerkers waren en het UWV niemand adviseerde om een profiel aan te maken. 
Facebook-haters gluurden niet mee op een anoniem profiel zonder foto of waren nog niet  "alleen online vanwege de kleinkinderen" . 

Voorlopig houd ik al mijn accounts maar aan en ga ik, mits voldoende energie, een poging doen om de boel te updaten.
Vanwege mijn ziekte voorlopig maar geen politieke- of multimedia verhandelingen maar zal ik me beperken tot, hoe verrassend, de Ziekte van Bechterew.
Niet omdat ik zo graag mijn hele medische hebben en houwen op tafel gooi, wel omdat ik weet hoeveel tijd Bechterew patiënten het internet afstruinen om informatie over deze auto-immuun ziekte te vinden of te delen. 

Mocht je je nu al vervelen en een bloedhekel hebben aan medische verhandelingen: het het kruisje rechtsboven op het scherm biedt uitkomst......


Geen opmerkingen: